sobota, 28 lutego 2009

Spacer nad jeziorem

Niesamowicie ucieszyłam się kiedy wyglądając rankiem przez okno zobaczyłam promienie słońca. Czuję sie niedoświetlona ostatnio, stąd pewnie cała moja senność i brak energii. Od razu zakomunikowałam Rafikowi, że dzisiaj idziemy na spacer nad jezioro.

W międzyczasie Rafik pojechał do dentysty. Usiadł w poczekalni, i czeka, czeka. W końcu dzwoni do niego telefon - sprawdza numer: dentysta. Okazało się, że z racji że zapuścił brodę, ani pani w recepcji ani przechodzący lekarz go nie rozpoznali. Oni czekali na niego, on na nich. Czeski film ;).

Po dentyście i obiadku ruszyliśmy więc nad jezioro, wyposażeni w dwa aparaty.


Rafik dostał mniejszy aparat, i choć początkowo narzekał, że nie chce robić zdjęć, to szybko zmienił zdanie.

Szczególnie upodobał sobie tryb panoramiczny:


Ja natomiast biegałam tu i tam, i pstrykałam co popadnie.


Ręce jednak szybciutko nam skostniały, wróciliśmy więc biegusiem do domu. Jutro, jeśli się uda, ciąg dalszy zdjęć nad jeziorem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Home | Contact