sobota, 10 stycznia 2009

Help

W których mi lepiej?

7 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Monia w trzecich Ci najładniej.
Mama

malinka pisze...

ja obstawiam na pierwsze :)

Monika pisze...

Dziękuję za sugestie. Przynajmniej wiem, że drugie nie ;).

Anonimowy pisze...

popieram mummy :)

sis

Monika pisze...

Dzięki Sis.
Czy wspominałam, że jeszcze u okulisty nie byłam, a już okulary wybieram... :D

Scigi pisze...

Pierwsze są najbardziej wyraziste - mówią: mam zajebiste okulary, maro-style :).

Ostatnie są delikatniejsze, ale czy na ostatnim zdjęciu te okulary z przodu to te same okulary co po prawej stronie?

Z przodu ostatnie wyglądają na Tobie na bardziej skośne, po prawej na bardziej owalne... hmmm...

Monika pisze...

Spostrzegawczy z ciebie chłopak Ścigi ;). Lipa ogólnie była ze zdjęciem tych okularów - było ono zrobione od góry, i stąd taka lewa (a raczej skośna) perspektywa. W rzeczywistości są bardziej prostokątne, coś jak te pierwsze, "tylko delikatniejsze".

Prześlij komentarz

Home | Contact